Konsultacje zbiorowe online w naszej szkole odbywają się za pośrednictwem aplikacji: MS TEAMS |
1. Klikamy w link: teams.microsoft.com/go
2. Po tej czynności zostaniemy przekierowani do okna logowania w aplikacji "Teams" (wersja przeglądarkowa) - wpisujemy w nim login, którym jest utworzony dla nas adres e-mail (np. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) oraz hasło nadane przez system - wszystkie te informacje są wysłane przez Administratora szkolnego systemu na adres e-mail podany w trakcie rekrutacji.
3. Na wyświetlonej stronie klikamy w fioletowy przycisk "Pobierz aplikację dla systemu Windows" (w przypadku komputerów Apple - iOS) - jeśli korzystamy tabletu lub smartfona mamy także możliwość pobrania aplikacji dla odpowiedniego dla nas systemu Android lub iOS.
4. Zapisujemy plik instalacyjny aplikacji na dysku twardym naszego komputera a następnie uruchamiamy instalację aplikacji.
5. Po zainstalowaniu aplikacji w komputerze/smartfonie/tablecie klikamy w ikonę "Teams", po tej czynności pojawi się nam okno logowania do aplikacji w którym należy podać te same dane logowania, które zostały opisane w punkcie 2 instrukcji.
6. Po poprawnym zalogowaniu w aplikacji powinien pojawić się ekran powitalny a po jego akceptacji/wyłączeniu ekran główny przedstawiający dostępne dla nas zespoły klasowe (symbole klas do których zostaliśmy przyporządkowani). Klikamy w symbol naszej klasy aby wejść do zespołu a następnie możemy odszukać: trwające lub zaplanowane spotkania/zajęcia, pliki udostępnione naszej klasie (m.in. przez nauczycieli), wpisy, komunikaty, zadania itp.
<<-- WRÓĆ DO POPRZEDNIEJ STRONY